the spring is all around us

>Hejhopp era små filurer, flummungar och andra fladdermaskar!
idag har varit en himskans bra fredag! Började den i skol med tråklektioner men slapp idrotten för Jimmy kom, yeah! Nu hör jag mig själv sjunga it may be winter outside, vilket är härligt och bra och grejer!

Sen på eftermiddag/kväll gick jag och fikade med natta. Vi gick och sjöng en cover på love is all around, spring is all around us. Lite överdrivning då men whatever. Fika på ramklints och vi var sjukt kreativa, läste tidiningar och åt och satt där tills de stängde. Hjälp, jag freakar ut i lurarna. nu blir det aploder, efterskalv! Jag lugnar ned mig med one of the brightest stars. Anyway så sprang vi sedan och köpte en gaysha-rulle (varför finns det?) och typ hoppade till bussen. Jag sa absolutely två ggr/minut och swishade hem under babbel. Bra dag, som kan bli bättre, om onja kommer tillbaka från maten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0