torsdagsmorgon i mars

Jag morgonskrålar things I´ll never say här och tänkte mest berätta om gårdagen då jag vaxinerade mig, min första dos av gerdasil, alltså mot livmoderhalscancer och annat grejs. Sånt som jag faktiskt ska ha prov på idag, typ döda mig. Men i alla fall så överlevde jag och fick inte så ont att jag skrek. Fick heller ingen panikatack före, vilket var en huge risk kan jag säga. Snart är morgonen över och jag har utväcklingssamtal. Det kommer nog inte att ta död på mig, inte heller sexualkunskapsprovet. Trots allt kunde man ju det mesta i förväg, Eh, iaf jag. Nu hör Ema på loosing grip, det var ett tag sen. Den sjöng jag allt på första idolet, minns nog ingen. Vad ksa jag sjunga i år, ja för det är ju nästa vecka jag drar till Öerbro gott folk! Fy satan, vad positiv jag är, det känns i högsta grad konstigt! Men jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0