fader, sonen och deras heliga hora ^^

haj!
Jag bör nog förklara rubriken en aning, annars kommer ni sitta och undra hela inlägget. Jag och Honey satt och siterade sångtexter och jag skrev "glory to the father, glory to the son!" helt apropå. Hon översatte glory till härlighet och ville ge fader och sonen en hora. Det tycker jag låter mycket spännande, någon som är villig på en flygtur? Varning för att fadern är vååldsam in bed.

Idag har jag och Natta ätit lunch och (håll i er nu) det var inte på saluhallen! Vi åt på ett annat roligt ställe. Där var också gott. Sen har jag också valt låtar, försökt välja låtar, till ups idag. Slitgöra it is! Jag dör en för tidig död. Ja hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0