fruktansvärt det här

När jag läser i bloggen inser jag att er uppdatering i frågan om min skolgång är deprimernade dålig. Därför kände jag att jag bör tala om detta ett tag. Jag kan berätta att jag har haft ett fysik- och ett franskaprov, båda landade på ett mvg vilket jag är himskans glad och förvånad över. Jag kan även nämna att nästa vecka börjar min prao på certec, för det har jag nog glömt säga. Där ska jag i princip jobba som testpilot på heltid. Det är trevligt. Idag hade jag även spanskaprov vilket är mycket spännande och fastän det var brutalt svårt tror jag det gick bra. Håll utkik efter raport om det och även om mitt industrialismprov som jag inte heller bloggat om. Groteskt är det inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0