I´ll sing the pain away

Idag har jag en sjungdag (säger vi) och gastar för full hals både agresivt, emotionellt och "vanligt". Är utpumpad av att skrika men orkar inte bry mig, det är för jobbigt enligt moi. Har även läst 30 sidor punktskrift idag, visst är jag helt jävla awesome? Ja, jag vet! Nej jag har inte alls humörsvängningar, nej det är heelt normalt att ha så många känslor i bloggen på samma dag. Vem bry egentligen? Ingen, jag tro. Nu blev jag alldeles orkeslös all of a sudden. Jag en konstig en alltså. Stavar som en spade gör jag också. Ah, nu sjunger jag Jolene här. Idag bör jag välja låtar till ung på scen och varfan i helvete är era förslag? Give me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0