teenagers skare the living shit out of me!

Idag har inte varit en toppenfredag direkt. Börjades helt okej men vid lunch fick jag grotesk mensvärk och det var illa det. Jag insåg hur illa det var när Hanna-Louise anmärkte att jag inte var galen idag. Vafan, tänkte jag och försökte rycka upp mig. Det gick inte så bra för efter sjukgymnastiken hade far och mor glömt mig, så jag fick sitta där i en thalvtimme tills en random grabb vara snäll och lånade ut sin telefon. Den hade jag ju inte med mig, givetviiis. Så jag åkte hem, värken hindrade mig från skolan och att komma dit helt förgråten (man får gråta åt sånt när man har mens och inte har gråtit på hur länge som helst). Så jag låg och lyssnade på bok innan jag orkade ta mig upp till datorn och chattade med honey. Nu sitter jag här, har sett så ska det låta och vunnit detta och sju´ngit en massa hemskheter. Imorgon ska jag konfirmeras, hjäälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0