too much agony, no I don´t think so!

hej och massor av grejer, kanske 82 eller så
Idag gjorde vi kanelbullar på hemkunskapen och jag fick tre fast man fick två, tack värre Hanna-Louise som gav mig en bulle lite sådär spontant. Amanda ville ha den för fem spenn, men vadååå, jag hade fått värsta förtroendet att äta upp bullen! Sen så har jag varit på sånggrupp också och singat logiskt nog. Klassiskt shit, var alldeles off pitch hela dagen. Men nu kan jag sjunga bra, kooonstigt. Eller det låter bra inside my head!

Rubriken kommer förresten av att jag har hört fyra låtar med ordet agony i idag. Jag älskar det ordet big time! Fint it is, sadist som jag äro. Jag älskar många engelska ord. Ibland får jag höra flera i samma mening
ur breaking dawn:
a broken wisper: "she must be in agony.."

Kommentarer
Postat av: Honey

Jag gillar inte den där Hanna-Louise.

2009-05-08 @ 19:43:35
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0