veckans vän, vecka 21

namnis: Ronja, Onja, vad ni vill
åldris: 15 årisar.
Speciella minnen: Sjunga covers på hög volym i diverse hus och även stall, brottats som tigrar och katter, lundamesterskapen, skratta som idioter vid fyra på morgonen, leka med glaskarameller och annat bullshit, med mera!
hur länge har jag känt: Like..nästan 14 år!
bra gärningar: Öppnat mina ögon för countrysången, läst mina konstiga böcker(like..imagine if you had not! det var fan nära..) och varit bäst!
låt: Finns många, men vet du vad jag tänkte på? Här kommger goldgirls med guuldroseetteer..:)
saker jag skrivit om: "njonja" (deprimerat shit), "onja" (oseriöst shit) och "rockstar", finns nog fler tror jag.
Meddelande till vän: Som sagt: vad vore livet utan Onja?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tackar! Hade jag äns läst något av de där sakerna du räknade upp?

2009-05-25 @ 19:03:40
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0