but there´s not a lot I can do..

Nu är det än en gång bekräftat. Jag är en svag, verklighetsrädd masochist. Nu har jag i snabb följd lyssnat på brick by boring brick, kowboy take me away och breakfast in america. Ni kanske inte förstår hur ont det gör. När bluntie tog de första tonerna i den sista gjorde det så ont att jag faktiskt skrek "aj!!" och tog mig för hjärtat. Jag är inte normal. Det är bara att inse och att jag måste göra något åt det här är också fakta. Att vilja ha vad man inte kan få är okej, men det jag håller på med är fan inte klokt. Ursäkta mig, men..ni skulle bara veta. En sak att vilja att en "prins" ska komma, men en annan sak att faktiskt tro att han kommer. Hinner inte skriva mer nu. Ville bara att ni skulle veta hur jag mår..

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tro mig, jag har saker som jag aldrig skulle kunna berätta för någon i mina tankar, för då skulle jag typ betraktas som...nej, hittar inte några bra ord. Men nej, det du håller på med är inte bra. Du borde hitta en person som faktiskt finns som du kan låssas är en prins och liksom fokusera tankarna på så att du liksom...har nya verkliga händelser att relatera till. Det är mycket...bättre. Försöker själv hitta en sådan, men jag failar.

2009-11-28 @ 14:12:09
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0