dagens färgkod

Inte svart. Inte riktigt nattsvart som det var igår på förmiddagen. Jag kan inte beskriva mitt eget dåligtmående ens. Ursäkta men borde man inte veta det lilla om sig själv? Borde man inte kunna säga vad man jsälv tänker? Är det för mycket begärt här i världen? Det är bara så svårt att hinna med. Det går så fort. Svart, vitt, grått, svart, färglöst. Hinner inte med. Vill inte vara sån här i örebro. Orkar inte. Det kanske bara är typ mensen eller nåt egentligen. Det är fullt möjligt. Men om man överanalyserar som jag gör så kan det bli en självmordstanke av en trötthet. Sån här var jag inte förr. fast det minns jag inte, egentligen. Har inget minne av att känna något alls egentligen. Vad är det för fel på att må bra? Varför i helvete gör jag inte det? Det är ju mycket trevligare. Tycker jag gjorde det jämt förr. Visst kan jag inte ha gjort det? Nej, tvivlar. Vad trött jag blir. Må braaa nuuuuuu för helveteee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0