ignorance is your new selleri

Haha, fin stavning. Det var i alla fall något Hannah sa, för jag gillade inte när hon sjöng best friend där som originalet vill. Jag ville ej ha någon new best friend sa hon, så hon bytte ut det mot denna grönsak. Är det en grönsak? Haha, vad lost jag är. Jaja. Nu sistter jag här i ett slightly grabbish mood. Detta var ett tag sen så det känns verkligen jätteskönt! Njutningen äro fullkomlig. Det är lite roligt ändå hur lätt det är att få mig att catch flame. Det finns en hel myriad sätt att få mig att tänka på mina grabbar och jag lovar er..ni kan inte alla även om vissa av er tror er ha de perfekta hjälpmedlen. Vissa är dock väldigt, väldigt bra när de kombinerar och är onda. Agnes och Onna är nog bäst, och i ärlighetens namn de enda som försöker. Jag har tänkt att någon gång försöka själv, så mycket jag kan. Ta en kväll och bara göra mitt bästa för att se hur långt jag kan pusha mig själv. Ett litet experiment. Men än har jag inte vågat, och har inte kommit på hur det ska gå till heller. Provade lite på sikar i vår hög, men jag kan nog bättre än så. Vi får se om jag vågar.:) den här låten är ju dålig! Sådär, åtgärdat. Man kan ju liksom inte sitta och lyssna på dåliga låtar. Det är liksom..ganska..eh..ordet fattas mig. Alla ord fattas mig nu plötsligt. Gammaldags blir det då verkare som. Nu tar snart den bra låten slut. Inget dåligt nu ingemar. men din moj! Sådär, en jättebra låt istället. :D nu drar jag.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sa jag? Det var ju du som tjatade om att du inte ville ha någon new best friend. Då måste man ju åtgärda saken, och det första som dök upp i huvudetvar Jacobs favoritcitat. "Det går ju lika bra med selleri."

2009-11-10 @ 11:03:29
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0