in search for the cure of man kind

Gud, jag älskar verkligen utopia. Låtens namn beskriver den verkligen! Dock har de nääästan samplat darin. Det gör mig dock inget, för jag har nästan fått respekt för honom i och med viva la vida. Fast tyvärr, han kommer alltid att ha stempeln "dum moj!" och jag kommer då alltid att ha stämpeln "experimenterar med språket och failar". Sharon kan lägga in h:n till och med innan konsonantet. Förklara hur hon lyckas så bra. Aj, fin falsk ton jag gör i känner du four blinds. Therese överröstar alla. Är inte det bara en aning totalsjukt! Där på i:et hörde jag Onna! Hej, kära onna. Fint solo gör hon i slutet too. Nuu är den slut, dårå. Sorgigt. Run med amy macdonald tog dess plats och jag tänkte ju skriva om dagen här då men jag glömde det.
aa, det är ju fredagen den trettonde idag! Horror. Men det gör inget, för dagen har varit ok. För utom att jag inte har plugggat fysik som jag måååååååste göra idag. Verkligen måste, men jag vill verkligen inte! I alla fall så har dagen annars klarats. Har klippt mig hos vår kära frisör Anita som känner hela vår släkt typ och även lyssnat på träningar inför imorgon. Då ska vi nemligen fira min kära mormor som fyller sjuttio år och därför enligt min räkning (som jag kom på som hemskt liten) blir gammal. Detta har vi fastat för i många år mormor och jag och nu kommer vi inte undan! Jag ska reta henne tills hon stupar, nästan i alla fall. Men hallå Hannah, ignorera mig lagom hörrö! Aja, nu fortsätter vi, dårå. Hade jag nåt att säga? Vet inte. Ise queen ska lätt finnas med på soundtracket om jag gör en skräckfilm. Den och lose control med Evanescence ska ha hedersplatser. Och möjligen what have you done också. Men jag vet inte. Alltså, jag tänker inte ens göra någon skräckfilm så vad babblar jag om? Det är bara sånt jag tänker på. Oj, Jenna känner Jenika. Vet inte hur man stavar det, haha. Jag gillar Jenna, men ej Jenika. Fast hon är säkert en snäll unge dessvärre. Förlåt, mina psykotiska avundsstörningar ska inte ha här att göra. Skulle inte jag prata om dagen? Vaa? Vaa? Men den är ju så tråkig så jag har ju iiingentiiing att säga om deeeen. Jaja, ivkäll ska jag sällskapa med Hannah när hon tittar på idol och kolla upp an acoustic night at the theatre som jag äntligen fått!

Kommentarer
Postat av: Sharon

Du är inte ensam om att ha noterat det där med Darin. Vi får väl trösta oss med att de förmodligen inte ens hört Darin. Försvar!

2009-11-13 @ 22:52:08
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du dissar mig på msn, men det var inte det jag tänkte säga. Tänkte säga att det är kul att se hur mycket du influeras av mig när du skriver. Vet inte ens om du märker det själv, men det är ganska ofta. :D Jennica, stavar hon. Med två n och c.

2009-11-14 @ 12:50:50
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0