ingen köpknapp..

Aa, det har jag hört ett par gånger nu. Onna slåss för det. ;) jaja..

igår var jag hos Tora på fest där det hände mycket olika suspekta saker. Först hade jag ångest över min precent och sen satt vi mest och åt. Vi åt tackos och chokladkaka (jag bevisade för miljonte gången min brist på att kunna äta som folk), drack hallonsoda och päronsoda, sjöng en bas-födelsedagssång (alla utom jag som tog oktaven över, lät som en fiiin kör) och hade bollkrig där jag var västfronten. Alltså, själva västfronten, inte en soldat på den. Jag och Agnes hade ett deeptalk på golvet medans Tora spelade känslosamt på pianot och sen spelade vi rapparkalja. Det blev spännande och jag var inte med utan dömde bara ut mojar. Jag ville se en film om poliser i las vegas, tyvärr var inte det rätt svar. Fast vi ville se rätt svar också. Nu sitter man och pratar med Onna och Honey dårå. De är konstiga och sjunger dead by april. Vilket är ett rätt konstigt gruppnamn tycker jag. Undrar hur det går för dem i april. Nu får jag inte skriva mer, föråå blir Hannah arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0