jag dog inte idag. Det är rätt coolt..egentligen.

Idag äre tisdag och dagen gick. Hade fysikprov som gick bra och var brutalt trött, vilket jag även var igårkväll. Hade brutala skrattspasmer på skriargruppen och mojs. Skriargruppen, haha, ofta! Alla skriiiiker. Jaja, det är Toras födelsedag idag. Hurray Tora och mojs!

Har inte gjort nåt alls ivkäll. Borde ha läst hundra sidor idag. Sket i det. Faktikst helt totaaalt. Det är nåt jag verkligen aldrig har gjort förut. Det känns..faktiskt bara väldigt konstigt. Danielles giljotin blir treeevlig att tas emot med imorgon. Jag vill sooova och det var ej det jag skulle prata om. Jag läste äen fina resensioner av mojs idag. Någon beskrev confessor fint. Jag kan inte säga om det är en spoiler, så..Hannah du avgör själv.
"Hitch saves the world. Nicci talks. Kahlan fights Jagang. Nicci talks. God, can´t Nicci just shut up!"
Det roliga är ju att det är sant. Hon är oerhört babblig och nu är jag så trött så jag dööööööööööööööööör.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kunde du inte nämna min belägenhet också? Man vinner ju inget på "nära döden-upplevelser" om man inte får någon uppmärksamhet. Är mitt liv så obetydligt? Vaaa? vaaaaaa? ;)

2009-11-18 @ 14:14:25
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0