like it´s the last day you´ll ever see.

Saker jag har hunnit med denna relativt händelsefulla dag:

-Vaknat
-ätit havregrynsgröt
-pratat med mor och far
-lyssnat breaking dawn
-pratat med Hannah
-gråtit
-duschat
-ätit kanelbulle som mor och far och syster hade med sig hem från vardetnuvardevar
-umgåtts med Sofia
-ätit på mc donalds med henne
-fått ta del av hennes dramaliv
-träffat hennes konstiga killkompisar som var konstiga..obviously.
-chattat och sjungit sen jag kom hem.

Avslutar med ett par citat och förklarar inget mer om dagen.:D

På gräddhyllan träffar vi då Per and Hampus.
En av dem: vi spelar back gammon!
Sofia: men vadå black gammon?
(hon lärde sig inte sen heller..)

Sofia: jag tänkte faktiskt skriva till dig på facebook häromdagen, men jag sket i det.
Hampus: jag tänkte döda dig häromdagen, men jag sket i det.

Hampus ringer: Fia, vi undrar bara om du är dum i huvudet?

Per: han bor i Oskarshem.
Sofia: Oskarshamn?

pojke bakom mig på bussen till sin kompis: men är du blind?
jag(utan att tänka): ja..
Sofia: hahahhahahahha!
jag:*tänka*..hahahahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0