pasion killer

Jag vill börja med att svara på Hannahs kommentaris. Klart jag vet att jag bli influerad av daj! Det är nog ganska medvetet på ett sätt. Jag sa ju att du är min bloggidol och jag vill ha din bloggstil! Därför så tar jag faktiskt och snor den stundtals. Slå mig om du måste..*undergivet nerböjt huvud*

Idag var jag på kattes och poolhems öppna hus. Nej, polhem, heter det. Inga pooler finns på skolan dessvärre. Det hade ju varit hur coolt som helst. Tänk er att simma på lektionerna. Liksom..undervattensmatte! :D jaja, jag blev bara förvirrad och dåligtmående av allt detta. Jag hatar att gå i folksamlingar med smala passager till höger och vänster och hyperventilerar bokstavligen. Jag tror jag har klaostrofobi, och jag tror att det heter klaustrofobi? Ja, det måste det heta. I vilket fall så har jag det! Och jag hatar att stå stilla när man kan gå. Jag sprang typ ut till slut, men ute var det kallt så det var inte heller nåt vidare. Jag blev sur och dessutom började jag typ fundera på att gå på skolorna! *ångestladdad grimas* jag vill inte gå gymnasiet. Djup ångest, har jag.:(

Snart ska jag i alla fall till mormor. Vi skall fira med buller och bång och jag ser liiite fram emot det ändå.:) men jag kommer att dö av skamm vid ett par tillfällen. Hannah dissar mig. Ensam, är vad jag är. Men nu funderar jag på att faktiskt lämna er åt ert öde. Ödet är dock inspärrat i en av Toras korkar. Fråga inte. :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vet. Jag äger. Och nej, jag ska inte slå dig, även om jag brukar störa mig på när andra tar efter mig. Jag låter dig hållas..tills vidare. :D

2009-11-14 @ 18:26:37
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0