söndag, om ni inte visste detta.

Aaa, här är man då en söndag. Har kolosal heartache, och det trots att jag mår jättebra psykiskt. Mycket strange. Men idag har jag varit på espresso house med Sofia och hon lyckades övertala mig till att inte köpa läsk! I mean, moi! :s men jag överlevde detta och allt det där. Vi diskuterade relasioner, ledsagare (Natta vs Sofia xD) och en hel del annat mojs. Alltså, ajajaj! Lägg ner nu, kära hjärta. Nu är det allt nog med sånt här fånigt. I alla fall, vad ska jag mer säga? Ingen aning. Detta inlägg blev kort. Jättejättekort, blev det. Det blev så kort att man knappt hinner ta ett andetag innan den är över. Den och den, det heter det. ;) men kort är det. Varför stavars kort och kort likadant? Kårt, borde det ju egentligen vara. Kåååårt.:D eh ja, hejråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0