veckans vän, vecka 48

Namnis: Axel, extremisten, vad ni vill
åldris: sjutton årisar.
speciella minnen: otaliga tsrfc-diskutioner, diverse djupa (hahahhaha) msn-konversationer, allmänt hat mot folk (Janis, till exempel..morr) med mera
hur länge har jag känt: mer än tre och ett halvt år. Den du!
goda gärningar: vidgat mina vyer(låter sjukt), alltid haft bra kritik att komma med och varit bäst!
låt: någon random psalm..
saker jag skrivit om: en moj, faktiskt, men säg det inte till någon!
meddelande till vän: jag har sagt det förr. "man ska inte förvänta sig saker av dig, Axel. man är bara dum då."

Kommentarer
Postat av: Tildah

hahaha, man ska inte förvänta sig något av honom nej. btw vad har du skrivit om min bror? O.o

Det där är faktiskt en aning läskigt (se, rättstavat! hoppas hannah läser det här och hoppas att det retar henne.)

2009-12-10 @ 00:25:22
URL: http://butterflykissess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0