why does fall always make you..fall?

Ingen bra dag idag. Dagens bästa moment var det första, när jag kollade på min ej än omstälda klocka och trodde jag var sen. The relief was awesome. Men sen blev det inga fler bra moments, eller jo ett par kanske. Annars har det varit fucked up från början till slut. Svensklektionen var ångestladdad och hemsk och..nej! Nej nej nej detta händer inte! Nej, nej, nej snälla säg att det inte är sant. Jag har glömt uppgifterna till svenskan. Shooot me. snälla jag dör. Seriöst, det här var fan preciiiiiiiis vad jag iiinteee behövde just nu. Döda mig. Snälla. I alla fall så..nej vet ni vad? Fuck this. Inte ett enda jävla ord till får ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0