at least one of them is real.(hear that Agnes? more real than ur doll anyway!:D)

Nu sitter jag här och läser på songmeanings.net och där insåg jag plötsligt hur otroligt mycket brick by boring brick stämmer in på mig. Sjukt att jag inte har tänkt på det, med tanke på hur kopplingsvärd den faktiskt är. Tänker inte återge nåt av texten (orkar inte bryta rad idag xd) men början av andra versen får mig nästan att gråta nu. Och tjejen i låten är ju så fail också! Det tyckte jag innan jag insåg att jag är hon. Känns..skyst. Så fail jag är egentligen. Och jag älskar det. Men det börjar liksom ta överhanden. Visst ska man kunna se något i andra grabbar ändå? Visst borde man kunna vilja ha ett förhållande utan att känna sig "otrogen"? Jag förstår det verkligen inte. And it sooo drives me mad. Always has, always will . Nu lämnar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0