big big shame on me!

Lyssnar alltså på den underbart söta shame on me med Marit. Den är mycket djup. Den handlar om att man kan må dåligt fastän ens liv är perfekt. Den är nog skriven om maj, tror jag. Hybris? Inte jag inte.:D jaja idag var det skola som gälde. Alla mobbade min röst och Agnes provocerade mig till maxgränsen. Det var ju ett tag sen nu. :) Nuuu tar lååten sluut. Grååt inte. :) change blev det istället. Vågar jag sjunga den? Provar. Hittills bra. Min röst är hes och fin. Oktaven under blir missbrukad. :D men som sagt säg inget, för jag får verkligen inte! Men det låter bra, sån här röst vill jag ha gämt, bara det att jag vill kunna ta toner med den. Det skulle varit bra. <3 och nu har jag inget att säga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0