Blååging time again

Hannah pratar om att lägga sig och hur bra/hemskt det är. Hon har ont i sin axel. News, har aldrig hänt förut. Aja, har babblade med henne i..um well..mååånga timmar. Haha. Det började dåligt och slutade bra. Låter som en saga dä författaren inte begrep sig på inledningar, eller en som ändrade åsikt och skrev nåt fint istället för nåt jättehemskt. Aja, det där var väl mer än ni hade intresse av att höra. Hannah andas här. Hon ligger och ska sova. Det ska ej jag än and aj likar that möööcho. Varför med ö undrar ni? Varför inte med ö undrar jag? Jag ska nog sluta nu för hade inget att säga.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ni är ju roliga...pratar ni med varandra i telefon när ni ska sova? Tänk om man hade en sådan relation...

2009-10-30 @ 14:37:13
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Naw, stackars onna. Iallafall..vad skulle jag säga? Just det! Får man inte andas här i världen? Vaa? vaa?

2009-10-31 @ 21:22:37
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0