jag bör äta frukost!

Ja, bara en notering. Idag vaknade jag av att min telefon var tyst. Det var inget sympatiskt uppvaknande. Jag mår riktigt dåligt av matbrist. Varför tar jag inte frukost då? Jag vet inte. Jag orkar inte, helt enkelt. Jag kan nog inte göra någon större blogginstas och alltså när i helvete ska jag börja stava korekt? Säg inte att jag stavade fel där. Nej, det gjorde jag nog inte. Jag spyr snart för att min mage är så tom. Eko, ekooo! Kan man säga där inne. Man kan hamra och slå och så stutsar ekot tillbaka som en maglåt. Fint, va? Det tycker inte jag! Haha, alltså skriver ajg ett inlägg om sånt här? Gör jag det? Det är ju jättestrange. Men nu lämnar jag.

Kommentarer
Postat av: Axel (galen med konstigt skratt)

Du stavade fel, två R ska det vara i korrekt...

2009-10-30 @ 21:25:25
Postat av: Hannah

Skulle säga vad axel sa, så min kommentar vart överflödig, och jag äro en norrlänning som mår skit. Men det visste du redan. ehm..ja...typ...hej?

2009-10-31 @ 21:20:05
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0