jag måste säga att jag undrar...

sjöng just Alison om jävulen? Det bör jag veta, för det här är den enda låten jag bry än. The lucky one. Så otroligt söt den är. Nåja, här sitter man alltså en torsdagsmorgon. Torsdag, hur fan blir det torsdag? Vem är det som ska ge en song and a one night stand? Säg inte att det är jävulen, för då jävlar. Jag lyckades faktiskt skriva one night satan en gång. Eller blev det så? Jo, det blev, tror jag. Ovv, misery business. Väcker huset nu. Det är redan vaket. Sover hus alls? Då borde ju hela alltet sjunka ihop, tycker jag. Det borde bli lite lätt kvävande. Aja, har jag nåt vettigt att komma med? Varför ställer jag så korkade frågor, klart jag inte har! ;) jag har aldrig något vettigt att komma med. Bara att ta emot och tacka för det ju. Nu börjar snart en ny låt. Säg att det inte blir en dålig. Jo, så jag byter. Rearwiev. Nostalgi för för tre år sen. Som Sara sa så klokt igår "det hände mycket då, 2006". Det gjorde det verkligen. Inget år har varit så långt som det. Jag minns i detalj allt som hände på sommaren, hösten har sin egen känsla och våren var något alldeles extra. Hela året ger mig bara en sådan lyckokänsla, även det dåliga. Jag tror inte jag har fler sådana år. Svårt att förklara, för det var ju inga stora saker. Men jag börjar nästan gråta. Nostalgi är nog den bästa känslan, eller en av dem. Man blir liksom så trygg i att det finns ett förflutet. Och den här låten är fortfarande duktigt bra! Jag borde sluta tjata om ett år som ingen som läser här var delaktig i. Eller Onna var, men jag minns henne knappt. Haha. Utom på sommaren då, ofcourse. Och Tildah, men läser hon detta ens? Ingen aning. Och egentligen, jo, Hannah också. Men det är bara jag som yrkar på det. Nu ska jag låta falmmorna börja tillsammans med Hayley och stava fel tillsammans med mig själv. Sen borde jag fortsättapå "failboken" som är dess nuvarande tilltalsnamn. Kom verkligen igång igår och kände mig inte så fail längre, så det bör jag göra. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Let Me Touch You For Awhile, Baby Now That I've Found You och Baby Mine är tre andra som är bra med Alison. Baby Mine är ju ursprungligen från Dumbo-filmen. Riktigt söt.

2009-10-29 @ 17:43:36
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja, nostalgi är trevligt. Du använde ett Jag-uttryck till. "Owh!" fast utan h. ;)

2009-10-29 @ 19:24:16
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Tildah

Jag läser!

(Eller, ja, jag läser fast väldigt sent. Är aldrig hemma nu för tiden.)

2009-11-17 @ 01:39:31
Postat av: Sanela

haha knas

2009-11-17 @ 01:56:12
URL: http://caanaz.blogg.se/
Postat av: malin

haha failboken? vad är det?

2009-11-17 @ 02:29:23
URL: http://likemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0