kowboy killed the rock star and friday night´s gone too far

Fredag är det då. Inte natt som i rubriken men iallafall fredag. Denna har bestått av noprovet tillbaka (det vill vi inte alls prata om), cirkelträning (mord på elev kallar jag det..) och lite annat smått och gott. Vi hade en lärarpraktikant på franskan, hon rulade.:) annars hände det inte så mycket av intresse. Ingenting, faktiskt. Nu sitter jag här osh smsar och lyssnar på confessor. Sista sotboken, snaaaart får ni en resension igen!:D det var ju..ett tag sen om man säger så. Men det kommer, ska bara svälja detta sista först. En måltid för jsälen blir det. Men imorgon åker jag till la capital och det ska bli trevligt. Nu slutar jag inlägget. Som om ni inte märkte det, liksom..

Kommentarer
Postat av: Hannahnas

Tog du inte åt dig av min engelskalektion? Cowboy med C, sa jag ju! :D Nu blir det 83 glosor till nästa vecka. Förlåt. Kunde inte låta bli. :D

2009-10-19 @ 00:46:25
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0