och som svartast är det en fredagsmorgon...är inte det sjukt?

Här sitter jag och känner för mycket som vanligt. Men jag känner inte för att gå in på mitt väldigt konstiga, svängiga och till största del obefogade känsloliv. Inte heller på att jag hela tiden framhåller att jag är obefogat ledsen och "it´ll pass in a minute". Jag bör lära mig att må dåligt, och det gör jag ju snart också så ofta som jag mår dåligt nuföritden. Jag får ont för småsaker, och nu snackar vi..väldigt ont. Länge. Jag blir så trött på det så jag vet inte var jag ska bli av och sen när blev min blogg en jävla emohörna där jag får gnälla och bjebba och vara allmänt jättepatetisk? När vände det, vet ni det? Förut kom det väl ett par grabbinlägg i månaden men nu för tiden kommer det ju sånt här skit i princip dagligen. Whatever happened to the happy chick? Um, did she ever eccist? I don´t know. Nu ska jag till badet och wastea min tid där. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0