räcker det om jag älskar dig-Katarina Bredow (o.l)

Fanny bor (i princip) hemma hos sin alkoholiserade mamma, men bedriver sin mesta tid hos pojkvännen, "MR perfect" Johan. Boken behandlar en hel del grejer som alkoholism, otrohet (alla aspekter), vänskapsrelasioner och min favorit, lärarromanser. Det är minsann inte alltid man får något sånt eller hur? Nåja, boken är givetvis bra (och det är inte bara för de paraleller jag drar till den..I swear!). Den innehåller många bra karaktärer som den galna Vera, Alexandra med sina liknelser och givetvis the teacher himself, även hans moster som är jättegullig. Hela boken är lite deppig sådär men det finns söta ögonblick och ja..skulle jag ha läst om den om den sög?

Kommentarer
Postat av: Vispen

Jag har hört att den ska vara bra så jag ska ta och läsa den någon dag.

2009-10-28 @ 15:08:27
URL: http://vispen91.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja...jag älskar också den boken. Mest för att den handlar om en lärarromanns (var ifrån min förkärlek till sånt kommer har jag ingen aning om). Lugnt den bästa boken hon har skrivit, fast som jag vill vara konkurerar hårt.

2009-10-28 @ 15:49:59
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0