tea, pms och civilisationer

Jag sitter här på tean och, just det, pluggar inte ett jävla skit. Det har jag dock gjort, så det är inget ni skall gnälla över folk.

Den här dagen har varit hat och skratt. Är det bara jag som älskar att hata? Jag får utbrott och skrattar åt dem. Är jag sjuk då? Men idag var det verkligen extreeemt! Jag fick hysterianfall över allt från sega datorer till ostmackor. Ostmackan var på gränsen till tårar. men sen blev det bättre. Svenskan var också något extra. Först fick Danielle psykbryt på min stavning (alltså..förlåt?), sen sa hon något så dumt som att man kan äta för mycket godis(jag: men det kan man ju inte göööra!) och sedan pratade hon om Satan. I made a show of being me there.:) Nej, ska gå, bara ett citat först dårå. eller två.

Danielle: äter du något?
Svenn: nej!
d: kan jag lita på det?
s: nej!

random lärare(vem?): alltså, det som är äckligt är inte gott!


romek: och så lägger jag det i mappens klass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0