You´ve gotta reach a little more

Ja, här sitter man, väntar på Hannah och lyssnar till Paramores väna stämma. Eller inte hela paramore, för de sjunger ju inte allihop precis. Haha. Jaja, har varit och fikat på ramklints med allas vår Sofia. Hade det riktigt trevligt fastän jag lät som en..ja, ni vet.:D så sen kom jag hem och har snackat med Sara och hennes vänner en stund. Vi jämförde musiksmaker och jag fick höra Agnes-musik som the kooks och någon covertjej och..vad var allt det andra? Jaja, helt ok, mycket tildish. All musik är typ tildish, utom låten som just tar slut. En swiftis. Eller inte förresten, det är ju def leppard med swift. Och Tildah gillar def leppard. (?) jaja, nu blev det då nemesea. Det är trevligt, men alla låtar låter likadant. Lost inside hette denna tydligen. Det får mig bara att tänka på nobodys home. Alltså, nej, det var inget. Haha. Hon kan berätta nåt för mig, bruden, eller också inte. Tror hon säger can´t. Men hon sa nu att nu ska hon berätta hur hon känner inuti. Det har hon redan gjort i en del refränger. Idiot. Hela konseptet med refränger är så överskattat egentligen. Det måste vara nåt ritkigt bra, för annars blir det riktigt tjatigt. Låten är över nu. Look after you tar vid och givetvis var jag tvungen att sjunga första meningen och adressera den till någon. Ingemar, blev det idag. Ooo, ooo, be my computer, I´ll look after youuu! :D ja, ja. Hannah är hemma nu, men hon lämnade igen. Jag känner mig som en liten ensam unge. Har förreste ntagit en bloggpaus och spelat upp låtarna för mamma. Hon gillade allesammans.:D jag vill kunna sjunga! Snälla låt mig få tillbaka min rööööööööst! Men, jag måste sluta gnälla. Sluta gnäll, nu, kära Emma. Fast jag är inte kär. Förutom i mina grabbar. Mina hi(gh) five som jag har börjat kalla dem istället för fantastic four, då de ju är fem sen ett par månadet tillbaka. Det känns verkligen bra att ha hela fem grabbar. Man kan variera sig lite på det sättet. Alltså jag behöööver sjungaaaaa! Snälla alltså. Men alltså nu gnäller jag ju igeeen! Varför sa ni inte till, era små mojänger? Nä, ska jag sluta blogga? Varför i hela vetet skulle jag göra något så oerhört dumt? Jag har kul här, ju. Nej, det är nog bäst, ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0