and now that I´m sitting here thinking it through..

Ja, rubriken ska föreställa lite av en hälsning till Hannah och hennes bloggrubrik. :)

Så, idag var det dans. Swing, skulle vi börja med. Jag och Tora försökte hålla oss positiva medans vi flummade, tills vi fick veta att swingen var inställt. Awesome! Vi flydde och satt på en bänk, det var mycket trevligt.

Sen salsa på schemat. Jaaa, kul eller inte. Jo kanske liiiite, leler jag vet inte. Vi dansade både enskilt och i par, det var helt okej men jobbigt.

På lunchen åt vi först och sen gick vi och satte oss. Agnes och Tora gjorde vad de är bäst på, nemligen provocerade mig om mina grabbar till det yttersta. Det var jobbigt men trevligt, så som det bör vara. :D sen kom vi fram till att ingen av dem visste vem Satan är. Hahahahhahahahhahahahaha. :D ja, det var kul, tyckte jag då. Jag sa det för övrigt inte till dem. Moha.

Sen var det streetdance och det var tortyr. Hur jobbigt som helst till skitmusik. Slet som ett freakin djur och är nu trööttt. Har tröstätit, sjunget och dött sen jag kom hem. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Honey

Haha, så du förstod undermeningen i rubriken? Great! :D

2009-09-15 @ 19:35:04
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0