and then I felt how small we all are

som alla med vetskap i ämnet (hej Tildis) så ser man i rubriken att jag lyssnar på alone together med Marit Bergman. Idag har jag en riiiktig sjungdag, tycker då jag i alla fall. :D Har inte så mycket att säga men ville bara blogga en liten kortis innan vecans vän. Idag åt vi kinesist men eftersom jag inte kan äta på kvällen (vad är det för jävla sjukdom? Jag kan verkligen inte äta!) så åt jag nästan inget av den dyra maten. Lite sorgligt. Har annars mest suttit här sen sist, både Hannah och Sandra har slutat svara på sms av någon anledning vilket betyder stooor deprision. Alltså, nej, jag är inte alls beroende av människor. Nej, nej inte alls! Alltså, svaaarrraaa! Jaja, ska väl avsluta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0