en fråga till så stupar jag..

Jag och Sara ska joina en tvillingundersökning på lördag, fem timmar i malmö. :/ jobbigt, men här kommer nåt ännu jobbigare. Vi ska sitta och svara på ca 400 frågor om det mesta, riktigt riktigt hemskt och tråkigt och usch. Orkar inte. Det är en hel del jag inte orkar. Men det är inget att göra åt, för nu är det bara att gå och..show them all. Who? Don´t know!:D anyone!

Har tittat på idol och som vanligt varit på bakgrundsjakt. Jag och Hannah (och Onna också förresten :)) har upptäckt vad mycket underbar musik som spelas där. Hittills har bland annat sounds (no one sleeps when I´m awake), bluntie (young folcs), evanescence (bring me to life och good enough), dead by april (I made it, losing you och vilken var den tredje nurå?), the knife(låtnamn..ja...), Swift(love story), the script (we cry) och någon laroux-låt hörs. Inte dåligt! Nu gäller det imorgon att bevisa att de ääälskar oss! :) nej, nu överges ni.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Jag har lite olika beroende på vem som ringer, eftersom jag tycker det är roligt att tilldela folk musik/låtar jag tycker passar dem. Men "allmänsignalen" byter jag ut då och då för att inte tröttna på den låt som är där. Vill inte riskera att aldrig mer vilja höra den. Vilket påminner mig om att jag borde byta snart, har haft samma i snart två månaader.

2009-09-24 @ 21:56:44
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0