God tastes better than alcohol..

Haj och bläckfisk!
Idag är det sööndaaag. Söndagar är ganska trevliga och idag har jag som vanligt varit och fikat med Sofia. Det var rätteså ybertrevligt och vi hamnade next to några jätteintressanta tjejer som snackade om hyperkristna folk. Citatet i rubriken, på svenska då, sades av dessa och även en hel del annat.
hyperkristen: Bibeln borde vara lärobok i skolan.
tjej: varför?
h: jomen, det är ju den mest lästa boekn i världen.
t: jaa, men Harry Potter är ju tvåa, så då kan man ju börja flyga på kvastar ocksåå!

Nu har jag pratat med Honey och nu är även onna med. ett par citat kommer häär.

Hannah: Andrea.
jag: jag träffade en sån idag!
Hannah: vad hette hon?

Ja, jag har glöömt det andra men de är båda söööta och leker småbarn. Hjäälp..

Kommentarer
Postat av: Honey

Gudis! Jag har en minneslucka! Vadfan i helvete sa jag om Andrea?

2009-10-02 @ 16:41:42
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0