good morning lundastad, every day´s like an ask choklad

Ja, det ksulle föreställa en version på good morning balthamore då. :) från hairspray. Det är egentligen en rätt psykad musikal, elelr namnet i alla fall. Liksom, hårsprej? Vad är grejen då! Men usch, jag läser sot för närvarande och stackars hitchie får bara mer och mer problem ju längre tiden går. Man undrar ju hur detta skall sluta. Vill man veta? Nja, jag douptar det. Alltså, snälla hår, stanna på huvudet. Nej, m, det var iiinget. Påtal om hår så ska jag klippa mitt i eftermiddag vilket påminner mig om att avbeställa the taxi i eftermiddag. Det bör göras. Men idag blir det bibblan och engelska c, vilket blir tråkigt. Även en psykat lång lunch men jag kanske ska utforksa kattes internetuppkoppling?:) de ska tydligen ha trådlöst därborta. Vi får se, dear friends. Men neeeejjjjjj, jag glömde pengar till klippningen jag skulle få av far, damnit damnit damnit! Hur ska jag nu betala? Shit! Okej det här är Emma som tänker högt utan att tänka på att folk kan läsa. Nu blir jag arg som en varg på mig jsälv som glömde allt det här. Nej, nu ska jag sluta. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Tycker inte du är jobbig. Jag är ganska komplicerad jag med när det kommer till sådantdär. Men att inveckla saker och ting är ganska roligt ibland ändå...



Ja, förbannade hynda. Och om du har ett gott öga till Satan och Sirius är det inte konstigt om du tycker om brittiska. Jag tycker att det absolut är ett trevligt ljud. Bättre än amerikanska.

Och jag vet förresten vilka de andra grabbarna är, glömde skriva det sist. Har för mig att jag också tyckte Numair var rätt bra ett tag, men jag ändradeuppfattning. Tur för dig kanske, så du får ha honom för dig själv ;). Mina fiktiva förälskelser består övervägande av karaktärer jag själv skapaat...ehm...



Hoppas det löste sig med klippningspengar.

Själv avnjuter jag Gotthards sprillans nya skiva för ögonblicket. Underbar...kan knappt vänta att få se dem i Hamburg i november. Och så Jorn i Malmö på lördag. Tjoho! Lycka!

2009-09-07 @ 13:36:15
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Yes I will. Far mins nya flamma bor där nere och eftersom han inte ville missa några jobbtimmar och Malmöspelningen är på en lördag tyckte han att vi kan åka ner och vara där över helgen. När vi ändå har någonstans att bo. Så på lördag får Malmö be aware for hungry wolves, för då är jag där...för att se The Duke :D. Tyvärr kan jag inte hålla med Jorn om att han är The Duke of Love (inte för att jag provat i och för sig men snygg är han inte, karln, och jag tänder nog inte på norska...), men han sjunger som ett jordskred från helvetet. Alldeles alldeles underbart.

2009-09-07 @ 16:49:20
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0