I´ll kill the witch, I´ll stab the bitch, I´ll slaughter the whore, then I´ll kill her some more..

Hajhajhajhaj!
Rubriken går vi verkligen inte in på. Tänkte berätta om idag och gårdagen också. Glömde ju det.

Igår började vi med bibblan, vi pratadeom tpb och nedladdningstillstånd och sen missbrukade vi nämnda tillstånd för att få hem flugornas herre som vi är tvungna att läsa. Böhöö, den suuuger och inläsaren är så hemsk att man helt tappar livsglädjen.

Sen bestämde jag och Sussanne oss för att sticka till hamburgerstället och äta för vi hade inget annat för oss. Vi åt som idioter och diskuterade allt möjligt. Sen kom vi tillbaka, lsöade lite och var på en engelsklektion där jag kunde nåt som ingen annan kunde(bronté-systranra och deras verk) och sen klipte jag mig och skrev som ni redan vet.

Idag har det inte hänt nåt alls. Städ och mat, men ingne jgorde nåt så jag gjorde inget. Tråkigt, läste och åt och slöade like hela dagn. Kunde ju lika gärna varit hemma för att jag lärde mig och uträttade. Jajaj, är ju redan hemma, så gnälla ska man inte. Hejdådå.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Jo, passa dig för att pilla på min flock utan uttrycklig tillåtelse från mij. Annars kommer gruvlig hämnd att utkrävas ;).



Kan du inte lägga upp någonting du skrivit på skrivargruppen här någon gång så man får läsa?

2009-09-08 @ 16:28:45
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0