Jag är en stoor flicka!:(

Eller inte, för jag får inte söka till idolis nästa år kom vi fram till här. Honey tänker görat och dra med sig Onjis är hennes plan dessutom. Jag får vänta ytterligare ett år på att bli dissad. Konstigt att man så gärna vill det? Jaja, vad ska man göra. Ja vi såg idol idag som ni nog förstår, många bra människor, tyvärr. Jag gillar inte bra människor hur mycket jag en försöker göra det. Klarar liksom inte av det. Rädda mig från ronja som sjunger cascada. Snälla? ;) nu ska jag snart gå och showra och somna sömnis. Godnatt i förstkott. (och detta inlägget skrivs för att Tildis vill)

Kommentarer
Postat av: tildaah

tänker INTE rädda lilla emma no no.

och idol är ssssskit : D



(och de va jättegulligt, du räddade min kväll, ;))

2009-09-08 @ 21:39:05
Postat av: Sharon

Sv: Jag vet inte om du har sett det, men det finns en länk på sidan där man skriver sitt inlägg som heter "ändra redigerare". Klicka på den och du får den redigerare som inte kräver koderna.



Vill du verkligen vara med i det där programmet?

Min faster försökte anmäla mig dit, men jag totalvägrade.

2009-09-08 @ 21:48:22
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Jag tror den ska fungera hyfsat i alla fall. Men prova? Om du inte tycker det fungerar är det ju bara att byta tillbaka igen.

Och att skriva lite < br > (hah, vågar inte ens skriva ut koden utan mellanslag i här eftersom jag inte är säker på om den står kvar eller försvinner...) i slutet av styckena gör välan ingenting?



Nej, vinnaren är mer eller mindre dömd att få en kvart på stjärnhimlen och sedan braka i backen som ett kvaddat ufo och därefter glömmas bort. Ska man promt till final får man se till att komma tvåa. Numera är det mer eller mindre ett faktum att det är tvåorna som kommer någon vart i världen.

Så det är sextonårsgräns på Idol alltså? Jag har noll koll, har aldrig velat vara med i det och skriker i högan sky om någon försöker anmäla mig. Stryk borde de ha...

Fast körslaget hade varit rätt kul :) Inte att leda kören, men att vara med i den. Men det är ju typiskt aldrig någon härifrån som får en kör, det är ett för litet place med för lite celebriteter...

2009-09-09 @ 14:00:37
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Ronja

Va? Jag tänker inte söka till idol! Jag har ju sagt sen jag var tio att jag aldrig tänker söka till idol! Jag har bara drömmen om att bli en medlem av idoljurry med Svartling som förebild. Eller över huvud taget gamla idoljurryn som förebilder. You know: "skadeglädjen är den enda sanna glädjen".

Där emot ska jag med och stötta vispen när hon söker nästa år! :) Det har jag bestämt.

2009-09-09 @ 17:55:39
URL: http://musikfreakar.blogg.se/
Postat av: Honey

Tilda utkräver bloggande av många hon. ;)

2009-09-11 @ 22:12:45
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0