jag inte lita dig!

Just nu är jag ävldigt glad och detta trots att Hannah ska titta på en film. Böööhööööööööööööööööö. Jaja, det där var väl liiiite för många ö.

Varför är jag glad nudå? Hm, jag vet faktiskt inte. Jag läser ett gulligt stycke i sot och har haft en väldigt mysig lördag ändå. Gick på en långpromenad med Lukas och pappa i det fina vädret vilket gav mig en hel del kreativ energi, som jag inte använde till ett skit. =) så gör jag alltid vet ni.

Sen fortsatte jag prata med Onna och hon och jag bråkade lite halvoseriöst på hegrejiska. Rubriken kom därifrån och gav oss skrattspasmer mitt i bråket. Underbart.
"Fy vilken dålig låt! Den låta som gympaskor!"
Ja, så normal är min lilla Onna. Hahaha. Det var en remix av please don´t leave me hon nämnde där, förresten.

Ikväll har jag spenderat tid med min fader, tittat på dobido och en underbar brittisk grabb samt lyssnat på Bob Dylan. Han var väldigt trevlig, tyckte jag, men nej-ska nog inte börja lyssna på honom..känns lite..nääää. Men jajaja. Hahahahahaha! Nickie är underbar.
"...if you please. And if you don´t!"
Skriver ned ett Cara-citat också.
"Oh, I never meant to hurt him! ...I meant to kill him."

Ah, God bless them all. :) nej, nu ska jag lämna er och..vad ska jag göra? Vetnot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0