jag trodde det va Marcus..

Aj! Nej, hej, heter det. Om det är någon som undrar vad jag ajar om så är det mitt skulderblad. Det är det varenda dag nuförtiden, och jag vet inte varfööör! Ojojojoj, nu kom the way I loved you. vanlig engelska eller brittiska? Kan inte bestämma mig så är tyst.

Ja, styckeindelningen verkar uppskattas, själv tycker jag man ser mycket tydligare hur korta inläggen blir men det kanske bara jag? :) Nåja, nytt stycke dårå..:)

Ja, nu börjar jag det nya stycket. Det ska handla om idol, det var många bra folk idag. Det är inget positivt då. Jag, som ni nog vet, hatar alla hemska bra människor. De är onda, dumma och..ja, bra. Vissa som läser är sådana, så ta åt er!:)

Oj. Ännu ett nytt stycke. Vad skulle jag fylla det med? Jag som hade en tanke om det. Just det! Det är klart han är din Ryan Hannah, vad annars? Typ..Sveas Ryan? Ofta, liksom. Eller åfta med å som jag brukar säga nuförtiden. Jag uppfinner ständigt nya uttryck. Jag uppfann ett idag, "i alla fall..utom ett". Fast Hannah gjorde det typ en minut innan mig men då sov jag och missade det. I tjugo fall var en annan kandidat.

Rubriken är till min syster och även andra, men de läser inte. Förklaring krävs väl knappast inte ellerhur? Slutar med ett citat.

Agnes och tora provocerar som värst.
Agnes: Emma, var berädd nu. Satan!!
Tora: Emma, var berädd nu. *jag håller andan* skaataan!

Kommentarer
Postat av: sara

brittiska ofc;) och jag trodde faktiskt det var markus...

2009-09-16 @ 09:26:31
URL: http://paronsmothee.blogg.se/
Postat av: awn

Yay! Styckesindelning! Det blir mycket enklare att läsa då, tro mig.

2009-09-18 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0