livsbyte..

Jag kom just på en grej. Igår hände det något väldigt sjukt och det var att jag fick huvudvärk. Liksom..alla som känner mig fattar. Jag brukar alltid säga "allt utom huvudvärk och madrömmar får jag". Så jag trodde att nu är jävulskapet över mig (och inte i min bemärkelse dårå utan den mer normala..nej. det vaar inget) och jag får mardrömmar inatt. Men icke. Nu har jag dock ommit på att det är nåt annat fel på mig. Jag och Hannah håller på att byta liv. Sakta, sakta. Jag får huvudvärk och hon fick just en släng av självosäkerhet. Den var inte långvarig, men det var inte min värk heller. Skrämmande, ksulle jag vilja säga. Är detta bieffekten av att umgås non stop i ca 8 månader? Watch out för flera uppdateringar.:D

Kommentarer
Postat av: Honey

IIIH! Vad kul! :D Eller hemskt, beroende på hur man ser det. Jag skulle aldrig överleva att vara så obalancerad helatiden. ;) Och du skulle aldrig orka vara jag.

2009-09-23 @ 22:13:42
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0