men bullarna var i alla fall goda..

Hej på er folk.
Varning! Detta inlägget är ingen fröjd för ögat.

Det började bra, messade med Hannah och Onna på morgonen och kände mig ganska till freds med allt. Vi skulle ha studieteknik hela förmiddagen var det tänkt...

...men så blev det inte..riktigt. En teatergrupp hade bokat aulan och vi fick vackert traska till lektionerna. Dessa har jag inget alls att säga om faktiskt. Men vänta bara, det blir värre!

Vi slutar tidigt på måndagar. Great, tänker ni. Men då skulle de fixa punktdisplayen och då blev jag datorlös hela eftermiddagen. Nu gör den jävla grejen bäst i att fungera felfritt, ja det säger jag bara.

På skrivargruppen satt vi och konverserade om böcker och fantasy och annat tråkigt men det var rätt kul. Nu ska jag..vad ska jag nu gööra?

Förresten, ja, jag glömde veckans vän igår. Shame on me som både Hannahs ryan och Marit skulle sagt. Det är sånt man får ta.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Jag var knäsvag. Men Moder vad han ger goa kramar den mannen...

Och han... han... han sade... han sade att... att... att jag var vacker. Jag blev så generad att jag nästan dog...



Och ja, ajg undrade över bristen på Veckans Vän igår. Du har ju varit så duktig med det so far.

2009-09-14 @ 21:45:56
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: sara

Ojojoj du har verkligen kommit in med det här att styckeindela:O Duktig flicka:)

2009-09-14 @ 22:11:35
URL: http://paronsmothee.blogg.se/
Postat av: Honey

Jag tänkte liksom din kära syster på styckesindelningen. :D "Hannah's Ryan" Det gillar jag!

2009-09-15 @ 19:38:35
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0