nu ska jag blååga :p

hellö på er folket!
Tänkte blogga igår, men det funkade icke så jag skall skriva om mina två första praodagar nu.

Igår började jag på biblioteket och där stämplade jag böcker och annat tråkigt. På eftermiddagen deltog jag i en engelska c-lektion med the famous joakim. Han var väldigt trevlig och det var spännande att träffa en blind lärare. Jag kom även fram till att gymnasieengelska inte är så hemskt utan ganska lätt. :)

Idag började jag redan klockan sju med städ och mat. På morgonen tömde vi papperskorgar och drack sider (fick senare veta att den ej innehöll alkohol, syn det ^^) och jag babblade en del med städerskorna. I matsalen gick vi omkring och lärde oss hur man gjorde där, det var trevligt. Nu är jag hemma i alla fall.:) Avslutar med ett gäng citat.

på biblan: Och så tar du pistolen där...

"Ingrid, hjälp mig, vi har ingen sprit på vårt rum!"
(visst, det finns logiska förklaringar på de båda, men det är awesome ändå)

elev på engelskalektionen: It´s the end of the world.
joakim: and anything more than the end of the world?

städerska kommer in.
annan städerska: Nej tack!

Kommentarer
Postat av: Helen

Men emma då, du vill väl inte ha sprit!!!!!?????!!!!

2009-09-01 @ 17:05:08
Postat av: Honey

Jag tänkte skriva nåt, men sen glömde jag. Blev dock påminnd av din mammas anklagande kommentar. Illa där. Men hon har rätt! Men kände du inte på smaken att det inte var alkohol? :P Det smakar ju...ganska så väldigt mycket.

2009-09-02 @ 18:27:11
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0