september, a month of tears

Födelsedagstårar isåfall, för idaaag fyller min älskade älskade bloggis två årisar! Låt oss fira! Hur ska vi fira tycker ni? Kommentarer om hur ni firar skall ges!

Igår morse började jag dagen med att skråla hurtful i the taxi, ja, ingen brydde eller märkte ett dugg verkade det. Kul, hade jag.:D

Sedan började jag skoldagen, med matte och spanska och allt vad det var. Tråkigheterna haglade över mig. Kvällen spenderades pluggande, sjungande, idoltittande och internetsaknande.

Idag hade jag soprov. Det gick bra, hoppas jag, jag jobbade även med diverse annat skit. Introduserade preteritum på spanskan, klassiskt på musiken som vanligt och skrev en diktis om slöjd.
Här står jag på en höjd
och är stållt över min slöjd
fast..den va liiite böjd.

Ja, jättefiiint det där. xD Hemma har jag inte gjort nåt, sen åkte jag till the sånggrupp och vi började med folkmusik. Soorg, men inget att göra åt. Nä nu ska jag gå. Glöm inte att fira nu för i helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0