that´s what friends are for

Hejsanhoppsanfallera!
Här är jag, Emma, er ääälskade vän. Jag ville mest säga att jag älskar er och att det var trevligt att jag räddade Tildisens kväll igår.:D du är underbar vet du.

Idag är det dessutom den eminenta kedjan 8-månadersdag idag, 09-09-09. Roligt datum yeah. Annars idag har jag mest varit på lektioner, den första om karaktärer, den andra vänskap och den tredje skräck. Låten i rubriken spelades på en av dem. Vilken, tror ni? Ni har säkert iingen aaning..

Dagen slutade med lunch, jag och Cia blev förvånad av att se ugnspannkakaaaa! Vi åt och åt och åt. Jag har inte ätit denna rätt på mångamångamånga år. En ren njutning var det. Nu sitter jag här, det är sommarväder ute, mormor städar där ute och jag smsar med en viss underbar liten sak.:D nuu ska jag gåå häärifråån.

Kommentarer
Postat av: Honey

Ja, och det vet ju vem som heeelst att den underbara saken är jag. ^^

2009-09-11 @ 22:10:14
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0