tired? You bet!:/ happy? You bet!:D

Hajhaj!
Jaa, trött kan man då lugnt säga att jag är. Ännu en dag på parkskolan och de underbara små barnen där. Men först träffade jag de stora och höll allmän blindpredikan. Ganska pleasant. Sen en låång paus innan vi ramlade in på en svensklektion med smååå barn. En av dem kom och kramade mig och jag höll nästan på att börja gråta. Underbara små grejer!

Sen var det lååååång lunch som jag och Inger gick ut och åt glass på, tobleroneglass. Mycket gott faktiskt! Sen en uttröttande svensklektion och sen slut. Taxikillen var ny och rolig.
"om jag inte hittar går jag på mina insäkter!"
nu ska jag gå och, eh, ringa Hannah..surpriseeeee!

Kommentarer
Postat av: Honey

Ringa mig bör man...annars dör man. Nejnej, inte ett dugg självgod.

2009-09-11 @ 21:55:07
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0