veckans vän, vecka 36

namnis: Ingrid, mormor, vad ni vill
åldris: Snart gammal!xD moahahahaha.
speciella minnen: "okay baby", taxi 777, åtskilliga underbara släktfester med mera
hur länge har jag känt: sen några dagar efter min födelse skulle jag tro.
goda gärningar: Varit en uppställande taxi, klarat dig igenom diverse svårigheter och varit bäst!
låt: Nu måste jag tänka en aning här. Jo, super truper är ju mormor i ett nötaskal!xD
saker jag skrvit om: none
meddelande till vän: Än så länge är du bara eldre!:D:D

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Åh jaså, du tänkte på DEN Rickman. Då är jag med. Nå, men jag gillar visst Satan, även om det kanske inte är riktigt på det sättet. Det är en mycket fascinerande karaktär, och för övrigt tycker jag att Rickman gör honom outstanding. Du får gärna behålla honom ;).



Just det, de grabbarna var det ja...



Jag anade att det hade något med Evans att göra, men kunde inte klura ut riktigt vad. Anledningen till att jag avskyr den lilla hyndan är att hon heter just Allen, och eftersom Russell Allen (inte släkt, bor inte ens på samma kontinent (tack och lov)) är en av mina absoluta favoritsångare (en sådan röst den mannen har....Hade han inte varit gift och haft en bäbis redan hade jag kunnat ta honom bara för rösten, trots att han är amerikan och mindre vältränad) anser jag att L drar skam över namnet Allen med sina korkade uttalanden etc etc. Stackars Russell skäms väl ihjäl.

2009-09-06 @ 23:01:59
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0