You asked the wrong girl the wrong question at the wrong place at the wrong time!

Om ni undrar över rubriken så är det Hannah (som vanlgit) som är tankklös nog att fråga mig varför allt handlar om devil and hell. "cause it´s sexy!" svarade moi. Ofcourse. Jag sitter och talkar med henne. Fast jaaa det gör jag iiinte dååå. Näää. :) tänker nu bara ge eder ett par citatisar, för det är allt jag har och komma med en lördagsnatt som denna. Är det söndag än?

H: Blä!
jag: jä!
h: nää!
jag: trä!

vid middagsbordet nämns en tv-serie.
Sara: torch wood! (seriens namn)
jag: fackelträ..?

Hannah: Annanass!
tildah: Hannanass!

Kommer inte på fler. Goodnight suckers.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Det är jag övertygad om att han kunde (sjunga alltså), det var bara det att han höll sig väldigt tyst just då. Skulle hemskt gärna velat höra dock. Men Moder så han spelade... Och sedan sprang han iväg. Karldjävel!



Instämmer! Jag drömmer också alldeles alldeles för sällan om mina pojkar. Ändå säger de att det bland annat är det man tänkt på under dagen som kan spela in i ens drömmar. Det händer ALDRIG mig (om det inte är något jag inte vill drömma om alltså). Jag förstår ingenting. Och de säger att man ska kunna styra drömmarna... Det tror jag inte på, för då skulle jag alltid drömma något trevligt.

2009-09-06 @ 03:03:23
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Nej! Han är min! Min min min min min! Ursäkta egoismen här - men JAG SÅG HONOM FÖRST! Du får gärna ensamrätt på din satan - på Sirius också - bara du låter min snygging vara.

Jag följde efter honom när han sprang men jag hann inte upp honom igen. Fick bara en väldigt nice blick på hans mycket mycket snygga nacke. Rödblond var han minsann. Hans mycket snygga pga-t-shirt-bara armar grät man inte heller sönder sig av äckel över heller kan jag säga, och de där fantastiska gitarrspelande fingrarna skulle jag gärna säga hej till. Haha.

(Usch så jag pratar... säg åt mig att vara tyst om jag blir för dryg)



Jag tror att det säger dig att du tänker på honom alldeles för lite för att han ska våga närma sig dig med annat än babbel om meningslösheter. Eller är han blyg. Vem av dem var det?

Jag är övertygad om att han vill bli ägnad mer tankar i alla fall.



Jag trodde nästan att jag skulle drömma om Sirius för bara en liten stund sedan, men han kom aldrig in i bilden... Däremot var Ron med (som stal drömmar (du vet, kaksorten) som jag hade bakat tillsammans med Homer Simpson ur diskmaskinstvätttablettburken Harry hade dem i, Hermione var skitsur, Luna Lovegoods pappa blev träffad av blixten och dog och Hagrid var ganska uppenbar i att han ville säga oss någonting men inte vågade. Varför jag alls drömde om nyss nämnda personer är en djävulsk gåta för mig, för jag har verkligen inte tänkt på dem ens den senaste månaden...



Hur som helst är doktorns (min) ordination: Tänk mer på grabbarna!

2009-09-06 @ 12:29:18
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0