you´re actually asking a stick out..

Hajhaj!
Idag har varit en jättebra dag, som mamma sa så är jag tydligen inne i en bra period. Det verkar så. Jag blev i alla fall (utom ett) förvånad när jag flög upp ur sängen imorse och var..pigg! Skrämmande!

Dagen började med framtidståg. Det var som Hannah sa att det skulle vara hur trååååkigt som helst. Omar vann dock en glasstjeck. Jag ville också ha, men fick inte. Upprörd, blev jag. Inte, but well..

Franska, 4pints game och engelska förflöt utan större svårigheter. Sen dök min vikarie för Susanne upp, Amanda. Hon var himskans trevlig. Vi satt och konverserade om allt möjligt tills Agnes och Tora förde bort mig med våld. Vi skulle fira Trygves namnsdag.

Vem är Trygve undrar ni? Det boorde ni veta. My stick ofcourse!:D så vi åt dammsugare, Agnes stötte på Trygve och dissade honom om vartannat och vi jsöng för honom. Skitkul, hade vi.

Sedan biologi när vi pratade om lääskiga sår och grejer (Tora gillade det..) och sen idrott där vi kände för lite slapp så vi gick en bit och sen satte vi oss och solade. xD tell no one! Påtal om att tella så vet nu även Tora vem satan är. Agnes, din lilla..tellare!

Bilden förflöt och sen jag kom hem har jag suttit här, fått ny musik (tack älskling, eller älsklingar egentligen) och ätit mat med pappa och hans "slavar" som vi kallar dem. De är helt underbara.

pappa: I´m thirty-five!
Deryl: Niclas..your glasses are thirty-five.

Kommentarer
Postat av: Anonym

For the last time ! I´m not asking that "pinne-thingy" out.... I just want to spend a little more time with him to get to know him better, ok I know how it sounds!

You know what all my names mean don´t you? I would Never ask a "gren" out...-

just, you get to know him better XD

2009-09-25 @ 20:57:33
Postat av: Anonym

Oh, I totally forgot I swear thats true in the name of Severus Snapes Iron Noodles!



/ The Iron Noodle freak <----Seee I diiid wriite my name for the fiiirst tiime!

2009-09-25 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0