hur många kommer att dö?

Hajhaj!
Fredag, är det idag säger almanackan. Jag, alltså. Den har varit nästan helt ångestlös!:o åkte till skolan, chattade med darlingest och hade sedan..vänta skrev ag chattade? smsade, jag mena. jaja, dagens lektioner flöt väl på. Matten var rätt enkel (:o), franskan också(:o) och engelskan gjorde jag ingenting på eftersom jag inte kom på vad jag ska prata om. ska hålla ett anförande på fem minuter om vad jag vill. hjälp!!!

efter en dryg lunch var det dryg biologi och idrott där vi visade upp dansen vi har tvingats skapa till låten "manboy". ack, denna lycka att få höra den låten i flera lektioner utan avbrått! Ack, sån trur jag haaar! Jaja, johan blev iallafall imponerad och sedan gick jag på löpbandet och försökte gå i takt till bland annat fireflies. Det var oerhört svårt med min taktkänsla. huuu. Sen bild som jag inte gjorde nåt på utom att vara nostalgisk om saker jag inte deltog i från början och nu sitter jag här, thattar med onna och väntar på svar på sms från Hannah. Siao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååhh jag älskade din dans !!! :D:D:D:D dne var så bra! de hade verkligen anpassat den efter dig! :D du skötte dig wunderbart och jag har aldrig sett dig så aktiv på en idrottslektion förr! ;D so good! en riktig fröjd för ögat XD

2010-04-09 @ 21:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0