I don´t care what people say, the rush is worth the prise I pay!

Nej alltså detta är ju skrattretande! Jag har laddat för ett positivt inlägg, och när jag börjar skriva det slutar jag må. Vet ni vad som också är skrattretande? Nu jag må igen! Det är inte så random som det låter. Jag trodde att Hannah var sur på mig, men det var hon inte. :D vilket i och för sig är ganska random det med när man säger det.

Så denna dag började med att jag försov mig för att sedan ta mig till skolan. Där var det dramatiskt, eller inte där. Jag ringde Hannah som konstaterade att hon inte hade några pengar på telefonen och alltså varken kunde sjukanmäla sig eller ringa sin far (ja, hon hade migrän). Så resultatet blev att jag fick smsa hennes pappa efter mycket om och men, och utan att veta om allt löst sig gick jag in för muntliga nationella i matte som faktiskt gick ganska bra! Förvånande, jag vet!:D

Efter denna strapats hade vi so som sög och slöjd som dög.:D blev klar med min första konstiga snodd som jag gav till Agnes eftersom den var så fail. Hon blev glad.:D nu blev jag också glad, för jag får lyssna på monster. Me lovie! Jaja, sen var det lunch där jag och Susanne skrämde livet ur både Agnes och Tora genom att prata malmöitiska. Ofta man inte fattar?:D

sen var det musik där jag skrev om hey stephen till "hello mc avoy" för att gottgöra min förolämpning av denna tidigare. Sen muntligt shit i svenska och sen elevens (jävligt ofrivilliga) val, biiild. ångest: ja. Sen kom jag hem och mitt liv stäldes på högkant i sann tradition. Ja, vi är dramatiska, lev med det. Men sen löstes det och jag stod till och med upp för mig själv!:o sen hade jag ett deeptalk med älskling och det var oerhört skönt att prata med någon. Hoppas inte att jag har blivit en sån där murperson. Nej, det vill jag aldrig bli. Tack för att du lyssnar. nothing compares 2 u, som jag just hörde.<33

Sedan for jag i all hast till sånggruppen där vi sjöng himskans fint och sen hem igen. Det var mycket trevligt alltsammans och nu ska jag lämna er. alltså, jag måste säga det igen, jag mååå! eller?;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haj! XP du må du säga? Jag glad jag sägaa, helt åt McAvoys vägnar ^-^

2010-04-21 @ 21:12:46
Postat av: Hannah

Alltså, jag är skaparen av hegrejiskan, och du marknadsför den. Bra samarbete. Du marknadsför allt jag gör, eftersom du inte håller våra uttryck mellan oss. Det är konstigt. Alla andra har olika personlighet med olika personer. Inte du. Iallfall..vadå random? Är det random om jag blir sur eller inte, eller vadå? Och nej, mig murar du inte ute. Det går inte, för då kommer det sluta med att jag drar. Motagerande, yes I am! Och det där inlägget...först..yay, sen aj, sen...yay igen! ;)

2010-04-22 @ 17:25:00
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0