I love the spring.<3

Idag är den mycket fin dag. Började den i telefon med älskling i ett par timmar innan jag begav mig ut för chipsfika med natta. Vi satt i tunaparken och åt för mycket, diskuterade och lapade sol. Fint. Sitter nu här och ylar flyleaf och messar med Hannah. Känner mig fortfarande solig.<33 jag borde vara ute mer. Men det orkar man ju inte! :D nej, jag ska nog försöka vara ute lite i sommar ändå. det ska väl vara så. Min nagel är ful, måste jag bekänna. Jävligt ful men jag är för proud för att giva in och klippa den. Sån där intressant info som ni älskar. Nu låter jag er vara.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Naaaaaaj!!! Don't leave me for the sun. That's..that's..cruel! Cruel is what it is you evil girl! No me likie.

2010-04-25 @ 20:17:17
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Hannah: But she can be in the sun with you :d



Usch, klippa naglarna, så onödigt.

2010-04-26 @ 17:47:29
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0